Lokacija/adresa |
OŠ Bedekovčina, OŠ Belec, OŠ Stjepana Radića Brestovec Orehovički, OŠ Donja Stubica, OŠ Viktora Kovačića Hum na Sutli, OŠ Krapinske Toplice, OŠ Franje Horvata Kiša Lobor, OŠ Marija Bistrica, OŠ Oroslavje, OŠ Antuna Mihanovića Petrovsko, OŠ Janka Leskovara Pregrada, OŠ Side Košutić Radoboj, OŠ Sv. Križ Začretje, OŠ Veliko Trgovišće, OŠ Ksavera Šandora Gjalskog, Zabok, OŠ Ante Kovačića Zlatar, OŠ Zlatar Bistrica, OŠ Veliko Trgovišće, OŠ Tuhelj, Centar za odgoj i obrazovanje Krapinske Toplice |
Pripremljenost/spremnost projektno-tehničke dokumentacije |
Za 12 (uključujući COOKT) objekata izrađena su Idejna rješenja za izgradnju, dogradnju ili rekonstrukciju za koje su predani Zahtjevi za izdavanje suglasnosti na iste u Ministarstvo znanosti i obrazovanja.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja izdalo je suglasnost na Idejno rješenje za Centar za odgoj i obrazovanje Krapinske Toplice i na Idejno rješenje za OŠ Brestovec Orehovički. Za ta dva objekta provodi se postupak nabave Glavnih projekata.
Po izdavanju suglasnosti za ostale škole, pristupit će se nabavi Glavnog projekta.
Također su izrađene Analize postojećeg stanja za OŠ Belec, OŠ A.Mihanovića Petrovsko, OŠ Marija Bistrica i OŠ Side Košutić Radoboj koje su predane u Ministarstvo znanosti i obrazovanja na izdavanje suglasnosti na iste.
Od nadležnog ministarstva do sada nije izdana niti jedna suglasnost na predane Analize postojećeg stanja. |
Kratak opis svrhe projekta/cilja projekta |
Projekt obuhvaća dogradnju i rekonstrukciju objekata osnovnih škola s ciljem uspostave cjelodnevnog rada škole (OŠ Bedekovčina, OŠ Belec, OŠ Stjepana Radića Brestovec Orehovički, OŠ Donja Stubica, OŠ Viktora Kovačića Hum na Sutli, OŠ Krapinske Toplice, OŠ Franje Horvata Kiša Lobor, OŠ Marija Bistrica, OŠ Oroslavje, OŠ Antuna Mihanovića Petrovsko, OŠ Janka Leskovara Pregrada, OŠ Side Košutić Radoboj, OŠ Sv. Križ Začretje, OŠ Veliko Trgovišće, OŠ Ksavera Šandora Gjalskog Zabok, OŠ Ante Kovačića Zlatar, OŠ Zlatar Bistrica, OŠ Tuhelj). U navedenim osnovnih školama radi se u dvije smjene što onemogućava uspostavu cjelodnevnog rada škole te znatno otežava mogućnost uvođenja dodatnih sadržaja u škole, izvannastavnih aktivnosti, ali i provođenje izborne nastave i slično, odnosno svega onoga što bi moglo utjecati na povećanje broja sati nastave pa time i kvalitetniji i sadržajniji nastavni proces. U okviru projekta potrebno je izraditi kompletnu projektno-tehničku dokumentaciju s projektom opreme kako bi se zadovoljili standardi za provedbu jednosmjenske nastave te uspostavu cjelodnevnog rada u školama i zadovoljili pedagoški standardi.
Projektom se također nastoji:
- poboljšati materijalne, prostorne, infrastrukturne i druge resurse škola
- poboljšati uvjete rada ravnateljima, učiteljima i stručnim suradnicima
- omogućiti učiteljima da dio svojih profesionalnih obaveza obavljaju u školi jer ih sada, a s obzirom na loše prostorne i infrastrukturne uvjete, većinom obavljaju kod kuće (time će više vremena provoditi u školi što će unaprijediti i njihov društveni i profesionalni status)
- stvaranje uvjeta za organizaciju i provedbu očekivanih oblika odgojno-obrazovnoga rada koji bi odgovorili na suvremene potrebe u sve zahtjevnijem životnom okruženju
- stvaranje uvjete za individualan rad s učenicima i rad u manjim grupama
- omogućiti učenicima moderne i dinamične metode rada i učenja (dinamički školski radni dan)
- stvaranje uvjeta učenicima za odrastanje u sustavu u kojem će stjecati različita znanja i poželjne vještine te izgrađivati takve stavove i vrijednosti koji će doprinositi njihovu razvoju kao osobno i društveno odgovornih osoba. |